2012. október 1., hétfő

Férfi visszahódítása – Miért szükséges számodra a segítség?

Egy szakítást iszonyat nehéz feldolgozni és az embernek időre van szüksége ahhoz, hogy felépüljön belőle. Ha vissza akarod kapni az ex pasidat, akkor tanácsokra lesz szükséged melyek mögött tapasztalat van és gyakorlati tudás, hogy ki tudj dolgozni egy tervet, amely alapján cselekedni tudsz, ahelyett, hogy csupán az ösztöneidre és érzelmeidre hagyatkoznál. Miután megtörtént a szakítás, nem szabad siettetned az exed visszahódítását. Adnod kell magadnak egy kis időt és el kell vonulnod egy kicsit, hogy visszaálljon az érzelmi egyensúlyod és az önbizalmad. Nagyon fontos egy kidolgozott útmutatót követned, mert ezen állhat vagy bukhat ex pasid visszaszerzésének sikere.

Ezeket mindenképp be kell tartanod ex barátod visszaszerzésének érdekében:

1) Ne találkozgass más férfiakkal
Ha komolyan gondolod az ex pasid visszahódítását, akkor kerülnöd kell más férfiak társaságát, az esetleges randikat. Érzelmileg és fizikailag is azon kell lenned, hogy visszanyerd őt, ez a cél. Ha más pasikkal kezdesz találkozgatni, randizni, akkor a terv nem fog működni, értelmetlenné válik és rendkívül rossz benyomással fogsz indulni a visszahódítás terén.

2) Ne legyél kétségbeesett
Sok nő elköveti azt a hibát, hogy pánikszerűen kapaszkodik volt barátjába és foggal – körömmel vissza akarja őt szerezni. Nem szabad őt hajszolnod, zaklatnod pl. telefonhívásokkal vagy sms-ekkel. Ha ilyen szerencsétlen és elkeseredett kísérleteket teszel a visszaszerzése érdekében, akkor csak azt az egyet fogod elérni, hogy jól felbosszantod és nullára csökkented az esélyeidet. Erősnek és magabiztosnak kell lenned, ami vonzóvá fog tenni ex pasid szemében.

3) Készíts egy listát azokról a dolgokról, amiket szeretsz benne
Emlékezz, régebben nagyon szerelmes voltál belé és akad néhány dolog, amit szerettél benne. Minden ilyen dolgot írj le külön egy kis papírdarabkára. Tudom, vannak olyan dolgok is benne, ami miatt haragszol rá, de ez a lista most nem erről szól, most arra összpontosíts, mi volt az amivel meghódított téged, mi volt az, amiért szerettétek egymást. Ez segíteni fog neked, hogy hogyan éleszd fel a romantikát újra kettőtök között. Ezek alapulhatnak valamilyen közös érdeklődésen, lehet egy hely, ahol mindketten szívesen megfordultatok, olyan dolgok, amelyek a kapcsolatotokat erősebbé tudják tenni és minőségibb közös időtöltéshez járulnak hozzá.
Miután visszaszerezted az ex barátodat, kerüld el azokat a hibákat, amellyel újból eltaszítanád őt magadtól, amelyeket már a szakítás előtt elkövettél, tedd a kapcsolatotokat erősebbé. Dolgozzatok közösen a kapcsolaton és alakítsatok ki egy felelős és sokkal ésszerűbb megközelítést, ami támogatja mindkettőtök fejlődését.
Lehet, hogy ez most lehetetlennek tűnik, de nem szabad elkeseredned, hiszen van esélyed. De ne kövesd el azokat a hibákat, melyek következtében esetleg nem lesz már esélyed!
Itt van egy ingyenes minikurzus neked, amivel már most elkezdheted a visszahódítást:





1 megjegyzés:

  1. Helló, boldog újévi barátok, ez a bizonyságom éve. A csoda még mindig történik, kérjük, olvassa el a csodálatos bizonyságomat. Még csak nem is tudom megmagyarázni, hogy ez hogyan történt, Drigbinovia ígéretének, a nagy embernek, akit Isten valaha az igazi szerelmét hozta a házasságomhoz. A férjem hat évvel ezelőtt írja alá a válás papírját, miután egy barátja meglátogatta otthonunkat. Maryland USA-ban élünk, több mint hat éve, két gyermekünk volt együtt, két fiam kedvéért mindent feláldozok, hogy a házassági munkámat, néhány hónap múlva a férjem abbahagyja a dolgokat, ahogy ő is használ. próbáld meg elmondani neki, hogy harcolni fogunk, egy nap a férjem a szemembe nézett és azt mondta, hogy vége közöttünk. annyira meglepett voltam, hogy megkérdezem tőle, mit csináltam rosszul, de az oldala új életet akart. Annyira szeretem az emberemet, hogy az én oldalam nélkül nem tudok élni egy nap nélkül vele, és a gyerekeim ott is élhetnek. A férjem négy hónapig otthagyott. nincs telefonhívás vagy szöveges üzenet. Annyira aggódtam, és egész nap és éjjel sírtam a csempe Egy nap eljött egy itallal néhány dokumentummal vele, és megpróbáltam beszélni vele, de aludt, így amikor aludtam, megnézem a dokumentumokat, amiket én annyira meglepődött, hogy egy válásról szóló dokumentumot lát, így olvastam a házasság felbontására szolgáló papírt, és annyira megdöbbentem, hogy a dokumentumomon látom a nevemet. Másnap reggel megkérdezem tőle, hogy mit jelent ez, de ő csak egy új életet akar, amit egyedül én sírtam egy könyörgött, hogy hagyja abba, amit csinál. azon a reggelen egy nő jött, és azt mondta, hogy a férjem ügyvédje vagyok, és beengedem, majd hadd tudjam, mi folyik itt, és ő azt mondta, hogy kell egy ügyvédet, de könyörgöttem, hogy nincs pénzem vagy valaki, aki nem segítsen nekem, hogy adjak alá a válásról szóló papírt, és ez volt az, hogy tavaly egy régi barátom azt mondta nekem, hogy az ex-férjem most már közel áll az otthonaihoz, és most egy új nő van vele, úgy döntöttem, hogy ki ő volt. Megdöbbentem, hogy megnézem az azonos ügyvédet, akit bámultam. Amikor a barátom oldala segíthet nekem, hogy visszaszerezze a férjemet, elmondta nekem az orvos igbinovia-ról, hogyan segített az embereknek, így haza akarok olvasni és online blogot olvasok a tanácsadásról / válás, olvastam egy asszonyt, egy Mary Michael nevű asszonyt, hogyan. Drigbinovia segített neki, hogy visszaszerezze a házasságát, soha nem hittem a varázslatos varázslatban, de úgy döntöttem, hogy megpróbálom. Elküldtem neki egy üzenetet az e-mail aderss doctorigbinovia93@gmail.com címre, mielőtt két órára válaszolna nekem és mindent elmondtam neki a házassági problémámról, hogy ígéretet tett nekem, hogy segítsek nekem visszatérni a férjemhez. Drigbinovia tanított nekem, és elmondta nekem, mit kell tennem ezeken a hét napon belül ebédelni a szerelmi varázslaton. Csak három nappal azután, hogy a szerelmi varázslat ebéd volt a levegőben, a férjem ismeretlen számmal hívott. Annyira meglepődtem, hogy a férjem még mindig ott van a telefonszámom, hogy ilyen jóval kapcsolatba lépjen velem. Először a férjem óvatos volt és bűnösnek érezte magát, hogy egyedül élt engem és gyermekeinket több hónapig anélkül, hogy semmit nem mondott volna, de a férjem Raymond éjszaka jött a Kereszt templomába, hogy bocsánatot kérjen. Nagyon örülök, hogy a hátsó gazdaságom hálás vagyok, amit Drigbinovia segített nekem. Nagyon ajánlom mindenkinek, aki házassági vagy partneri problémával küzd, forduljon hozzá ma, hogy gyorsan visszatérjen a valódi szeretethez.

    VálaszTörlés