2012. október 5., péntek

A hűtlen férj visszahódítása

 Az ex visszaszerzés terén különböző módszerek, különböző szituációkban máshogy működnek. Nincs ez másként akkor sem, ha a hűtlen férjedet akarod visszahódítani. Mégis hogyan kezdj bele? Olvass tovább…

 Az, hogy a férjed megcsalt, nagyon sok tényezőre vezethető vissza. A megcsalásoknak különböző okai lehetnek, itt van közülük néhány, leggyakoibb:

 Egy vissza nem térő alkalom mutatkozik,

 A másik nő felől nincs nyomás a férfira,

 A férfi egóját hízlalja a dolog,

 A másik nő által fontosabbnak érzi magát,

 A zsákmányszerzés izgalma hajtja,

 Az otthoni stressz előli menekülés,

 Nem kielégítő szexuális élet,

 Lehet, hogy furcsának tűnik a számodra, de egy dolog nincs a listán, ami miatt a legtöbb nő (talán te is) azt hiszi, hogy a megcsalás valójában amiatt történt. És ez az, hogy a másik nő hogyan néz ki.

 Sok nő elköveti azt a hibát, hogy gyilkos diétákba és fogyókúrákba kezd, mert szerintük a külsejük az oka, amiért a férjük félrelépett. Nevetséges magassarkú cipőket és stílusuktól eltérő szűk ruhákat kezdenek hordani, emellett új frizurát csináltatnak és erős sminket használnak. De neked nem lesz szükséged arra, hogy mindezeket megtedd a férjed visszahódításáért. Tényleg nem.

 Persze előnyösen öltözz, ahogy jól érzed magad és ami erősíti az önbizalmadat. De arra nincs szükség, hogy éhezz, vagy drasztikus módon átalakuljon a külsőd, hiszen a férjed már tudja, hogy te szép vagy.

Ehelyett akkor mit is kell csinálnod, hogy visszakapd őt?
 Tedd az otthonodat boldog hellyé. Egyszerűnek hangzik (gyakorlatban, tudom, nem ilyen egyszerű) de nagyon hatásos. Legyen az otthon egy olyan hely, ahová az ember haza AKAR jönni egy fárasztó nap után. Ne adj neki kifogási lehetőségeket arra, hogy valahová betérjen, mielőtt hazajön.

 Hogyan oldd meg ezt a dolgot? Először is szüntesd meg a rendetlenséget (ha van). Egy rendben tartott lakás, a rendezettség, tágasság érzése valóban oldja a stresszt. Adj neki pár szabad percet, amikor hazaér, hogy ténylegesen ellehessen magában egy kis ideig. Üdvözöld a kapuban egy csókkal. 

 Találj ki néhány eredményesebb módszert, hogy hogyan érheted el tőle, amit szeretnél, és mindezt ne morgolódva tedd. Ehhez persze neked is nyugalomra van szükséged és egy olyan tevékenységre, amit heti szinten végezhetsz és feltölt. És nekem ne mondd, hogy nincs ilyen, mert te is tudod, hogy ez nem igaz.

 Legyen az otthon egy olyan hely, ahol ő a legszívesebben lenne, és ez legyen olyan vonzó számára, hogy hajlandó legyen ő is erőfeszítést tenni azért, hogy ez így is maradjon és többé ne a hűtlenségbe, ne egy másik nő karjaiban keressen menedéket.
Tudom, az az egyik legfájdalmasabb dolog a házasságban, ha megcsal téged a párod. De hidd el, ha szereted, az még fájdalmasabb, ha nem tudod a férjedet visszaszerezni.

 Vedd igénybe ezt az ingyenes segítséget még ma és kezdd el minél gyorsabban a visszahódítást!


2 megjegyzés:

  1. Helló, boldog újévi barátok, ez a bizonyságom éve. A csoda még mindig történik, kérjük, olvassa el a csodálatos bizonyságomat. Még csak nem is tudom megmagyarázni, hogy ez hogyan történt, Drigbinovia ígéretének, a nagy embernek, akit Isten valaha az igazi szerelmét hozta a házasságomhoz. A férjem hat évvel ezelőtt írja alá a válás papírját, miután egy barátja meglátogatta otthonunkat. Maryland USA-ban élünk, több mint hat éve, két gyermekünk volt együtt, két fiam kedvéért mindent feláldozok, hogy a házassági munkámat, néhány hónap múlva a férjem abbahagyja a dolgokat, ahogy ő is használ. próbáld meg elmondani neki, hogy harcolni fogunk, egy nap a férjem a szemembe nézett és azt mondta, hogy vége közöttünk. annyira meglepett voltam, hogy megkérdezem tőle, mit csináltam rosszul, de az oldala új életet akart. Annyira szeretem az emberemet, hogy az én oldalam nélkül nem tudok élni egy nap nélkül vele, és a gyerekeim ott is élhetnek. A férjem négy hónapig otthagyott. nincs telefonhívás vagy szöveges üzenet. Annyira aggódtam, és egész nap és éjjel sírtam a csempe Egy nap eljött egy itallal néhány dokumentummal vele, és megpróbáltam beszélni vele, de aludt, így amikor aludtam, megnézem a dokumentumokat, amiket én annyira meglepődött, hogy egy válásról szóló dokumentumot lát, így olvastam a házasság felbontására szolgáló papírt, és annyira megdöbbentem, hogy a dokumentumomon látom a nevemet. Másnap reggel megkérdezem tőle, hogy mit jelent ez, de ő csak egy új életet akar, amit egyedül én sírtam egy könyörgött, hogy hagyja abba, amit csinál. azon a reggelen egy nő jött, és azt mondta, hogy a férjem ügyvédje vagyok, és beengedem, majd hadd tudjam, mi folyik itt, és ő azt mondta, hogy kell egy ügyvédet, de könyörgöttem, hogy nincs pénzem vagy valaki, aki nem segítsen nekem, hogy adjak alá a válásról szóló papírt, és ez volt az, hogy tavaly egy régi barátom azt mondta nekem, hogy az ex-férjem most már közel áll az otthonaihoz, és most egy új nő van vele, úgy döntöttem, hogy ki ő volt. Megdöbbentem, hogy megnézem az azonos ügyvédet, akit bámultam. Amikor a barátom oldala segíthet nekem, hogy visszaszerezze a férjemet, elmondta nekem az orvos igbinovia-ról, hogyan segített az embereknek, így haza akarok olvasni és online blogot olvasok a tanácsadásról / válás, olvastam egy asszonyt, egy Mary Michael nevű asszonyt, hogyan. Drigbinovia segített neki, hogy visszaszerezze a házasságát, soha nem hittem a varázslatos varázslatban, de úgy döntöttem, hogy megpróbálom. Elküldtem neki egy üzenetet az e-mail aderss doctorigbinovia93@gmail.com címre, mielőtt két órára válaszolna nekem és mindent elmondtam neki a házassági problémámról, hogy ígéretet tett nekem, hogy segítsek nekem visszatérni a férjemhez. Drigbinovia tanított nekem, és elmondta nekem, mit kell tennem ezeken a hét napon belül ebédelni a szerelmi varázslaton. Csak három nappal azután, hogy a szerelmi varázslat ebéd volt a levegőben, a férjem ismeretlen számmal hívott. Annyira meglepődtem, hogy a férjem még mindig ott van a telefonszámom, hogy ilyen jóval kapcsolatba lépjen velem. Először a férjem óvatos volt és bűnösnek érezte magát, hogy egyedül élt engem és gyermekeinket több hónapig anélkül, hogy semmit nem mondott volna, de a férjem Raymond éjszaka jött a Kereszt templomába, hogy bocsánatot kérjen. Nagyon örülök, hogy a hátsó gazdaságom hálás vagyok, amit Drigbinovia segített nekem. Nagyon ajánlom mindenkinek, aki házassági vagy partneri problémával küzd, forduljon hozzá ma, hogy gyorsan visszatérjen a valódi szeretethez.

    VálaszTörlés
  2. Hello, a nevem Nira. Évekig voltam kapcsolatban Andersonnal, de szakított velem. Mindent megpróbáltam, hogy visszaszerezzem, de hiábavaló volt. Nagyon szerettem volna visszakapni az iránta érzett szerelmem miatt. Mindennel könyörögtem neki, ígértem, de nem volt hajlandó. Elmagyaráztam a problémámat a barátomnak, ő pedig azt javasolta, hogy vegyem fel a kapcsolatot egy varázslóval, aki segíthet elvarázsolni, hogy visszahozzam. Bár soha nem hittem a varázslatokban, nem volt más választásom, mint kipróbálni. Ezért e-mailt küldtem a varázslónak, aki biztosított, hogy három napon belül minden rendben lesz, és az exem visszajön hozzám. Meglepő módon ez a második napon, 16 óra körül történt. Az exem felhívott, bocsánatot kért mindenért, és azt mondta, hogy szeretne visszakapni, mert nagyon szeret. Nagyon boldog voltam, és visszamentem hozzá. Újra boldogan kezdtünk együtt élni. Megígértem mindenkinek, akit ismerek, akinek kapcsolati problémái vannak, hogy az egyetlen igaz és erőteljes varázslóhoz fordulok, aki segített a problémámon. Ha szüksége van a segítségére, írjon neki e-mailt a babawalewiseman01@gmail.com címre. Különféle varázslatokat kínál, beleértve a szerelmi varázslatokat, az elveszett szerelmi varázslatokat, a válási varázslatokat, a házassági varázslatokat, a kötési varázslatokat, a megtörő varázslatokat, a szeretett személy száműzését a múltból, az előléptetési varázslatokat, az elégedettségi varázslatokat, valamint gyógymódot bármilyen betegségre, amelyben szenved. Forduljon hozzá, hogy tartós megoldást találjon bármilyen problémájára. via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 Viber +2348136951551

    VálaszTörlés